mandag 5. januar 2009

lille gutten min kuzco

Ja, jeg tenkte jeg kunne ta litt oppdateringer med Kuczo:-)


Han har nå vært hos oss i 3,5 måned, den 16januar har han vært hos oss i 4 måneder, og den 15.januar blir han 8 måneder gammel!


Og snart så skal han kastreres, han skal jo ikke brukes i avl, pga haleknekken sin.

Han veier nå 2,7kg, jeg håper at han kommer over 3 kg snart, men han passer jo så godt med kg til kroppen sin, så han er hverken for tynn eller for tykk!!





Han er en leken liten fyr, meget nyskjerrig og tøff:-D Er veldig glad i mat, men nå har den store "kaste seg over maten og sluke det fortest mulig" fasen gått over, å han spiser lite, men ofte istedet:-D





Her er noen bilder ifra han:


Gøy å fange såpebobler:







































































Veldig nyskjerrig:



Søte gutten min:

3 kommentarer:

Linda K sa...

Så utrolig søt han er!! :)

siv anita sa...

ja, er godgutten dette:-D

Ingvild sa...

Så stor han er blitt da<3
Har lagra bloggen din under favoritter ;)

Ingvild (Lilith)